Re: hp845,ac97

Autor: ziolo88_at_kki.net.pl
Data: wto 25 cze 2002 - 20:16:28 CEST

----- Original Message -----
From: "munit" <munit_at_wp.pl>
To: "lista-slackware" <slacklist_at_slackware.com.pl>
Sent: Tuesday, June 25, 2002 4:55 PM
Subject: [slacklist] hp845,ac97

> Witam.=0D
> Czy ktos moze mi powiedziecz jak zainstalowac HP845

Całkiem niezly opis instalacji jest na stronie HP. Dodatkowo możesz
zainstalowac i skonfigurowac
ASPfilter, dzieki czemu drukowanie jest latwiejsze (niestety nie pamietam,
gdzie znalazlem pakiet z ASP...)

> i AC97 (na plycie K7S=
> 5A)=0D

Hmmm... rekompilacja jadra (ja mam 2.4.5 i po rekompilacji dziala) z
uwzglednieniem tego
Kodeka (Szczegolow nie pamietam, ale jak bedziesz konfigurowal jadro, to
powinienes sie
domyslec, o jaki komponent chodzi).
W razie problemow - napisz na private wiecej szczegolow, to poszukam troche
wiecej.

> dzieki za wszystkie podpowiedzi
>

> -- Binary/unsupported file stripped by Listar --
> -- Err : No filename to use for decode, file stripped.
> -- Type: Image/jpeg
>

> ---
> Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
> http://www.promocja.kki.pl/radio.html
> ---

---