nfs

Autor: Konrad Lapsz (harrier_at_disgust.wariaci.net)
Data: pon 24 cze 2002 - 03:17:21 CEST

czesc :)
mam nastepujacy problem ... montuje katalogi uzytkownikow z servera do
jednego z komputerow w LANie w ten sposob ze uzytkownik logujacy sie na
wspomnianym kompie w LANie znajduje sie w katalogu domowym
uzytkownika na serverze ale sie okazuje ze uzytkownik nie ma prawa zapisu
do swojego katalogu domowego. ponadto na komputerze w LANie komenda ls -l
w /home pokazuje zamiast nazwy uzytkownika jego numer z /etc/passwd i
zamiast nazwy grupy jej numer z pliku /etc/group , oba te numery sa na
serverze ... probowalem juz podac numer grupy taki sdam jak jest na
serverze i zmienic tez numer uzytkownika ale to nic nie dalo ... jezeli
ktos ma jakis pomysl to poprosze o podpowiedz .. bo mi sie chwilowo
skonczyly pomysly.
pozdrawiam:)

Konrad Lapsz / harrier ... Slackware kicks ass!
mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
        harrier_at_astercity.net