Re: win/lin

Autor: Rafał Szkodziński (uid_at_atnus.pila.pl)
Data: czw 20 cze 2002 - 12:35:45 CEST

primary master :/dev/hda (1 dysk twardy),
secondary master :/dev/hdc (2 dysk twardy or naped)

Zawartosc lilo.conf

# Start LILO global section

boot = /dev/hda
message = /boot/boot_message.txt
prompt
timeout = 150
vga=791
# End LILO global section

#Linux bootable partition config begins

image = /vmlinuz
root = /dev/hda1
label = Slack
read-only
# Linux bootable partition config ends

#Miejsce na winde
other = /dev/hda1
label = windows
table = /dev/hda

Teraz musisz poinformowac jadro o zmianach zaszlych w lilo.conf wydajac
komende z pozycji superuzytkownika:

# lilo

i powinno bzykac..;)