Re: Quota

Autor: Rafał Szkodziński (uid_at_atnus.pila.pl)
Data: czw 20 cze 2002 - 10:28:02 CEST

Bosh...

Wystarczy tylko odpowiednio poddac edycji plik odpowiedzialny za dodawanie
userow. W Slackware jest to adduser, umieszczony w /usr/sbin
Na samym koncu tego pliku (przed echo "Done..."), wpisujesz:

mail -s "Witamy nowego uzytkownika!" $LOGIN < /etc/welcome.message

Niop, skoro podalismy, ze do listu ma byc "doklejony" plik welcome.message
musimy taki plik stworzyc. Przechodzimy do /etc, tworzymy, edytujemy :

# cd /etc
# touch welcome.message
# vi welcome.message

Mam nadzieje, ze zaspokoilem Twoj ogromny glod wiedzy..;)