Re: blackbox

Autor: Konrad Lapsz (harrier_at_disgust.wariaci.net)
Data: śro 19 cze 2002 - 17:32:30 CEST

czesc :)
o ile dobrze pamietam to blackbox-0.61 sam blackbox nie ma alpletow ale sa
takie pakiety jak bbkeys, bbmail, bbtime itd itd (moze i nieslusznie
nazwalem je apletami) ... i nei wiem zabardzo
jak zrobic zeby przy starcie blackboxa uruchamial sie odrazu np : bbkeys
pozdrawiam:)

Konrad Lapsz / harrier ... Slackware kicks ass!
mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
        harrier_at_astercity.net