przekierowanie portu by ipchains

Autor: Zygmunt Birski (birski_at_kki.net.pl)
Data: nie 16 cze 2002 - 15:58:39 CEST

Witaj slacklist!
Mam problem z tlenem nie mogę (nie działa mi nportredird) przekierować
portu z sieci wewnatrz tak by był widziany na zewnątrz (tak by można
było pzesyłac pliki i rozmawiać przez firewall-a). Wydaje mi sie
że mona zrobić to ipchains (niestety próby zrozumienia ich spaliły na
panewce)

  Jak za pomocą ipchains przekierować port np 501 tak by był pod nim
  widoczny komp z sieci wewnetrzznej o ip np.: 10.0.0.19?

--
Pozdrowienia,
 Zygmunt                          mailto:birski_at_kki.net.pl