Re: postfix problem - cd.

Autor: Leszek Boroch (borek_at_reach.at)
Data: pią 14 cze 2002 - 11:30:01 CEST

> to do czego tak naprawde sluzy ten plik alias??
> ja myslalem ze tam trzeba wpisywac kazdego, kto ma korzystac z poczty???.

plik alias sluzy do tego, zeby mozna bylo twrzyc konta wirtualne. np.
standardowy postmaster na ktory wysyla sie jakies problemy z poczta na
hoscie itp
nie trzeba go tworzyc w systemie jako usera, wystarczy w plikau alias zrobic
przekierowanie typu postmaster -> HALEMB i wtedy wszystkie listy do
postmastera przekierowywane beda do usera HALEMB. tak to dzila w qmailu,
wiec w postfixie pewnie tez, tylko skladnie wpisow musisz sobie sprawdzic

---
Leszek Boroch                           eng: KISS! - Keep It Simple Stupid!
Technical University of Lublin     pol: BUZI! - Bez Udziwnien Zapisu Idioto!
mailto: borek_at_reach.at               lub:  BUZI! - Bez Urzywania Zakreconego
Interfejsu!