Re: proftpd slack 8.0 i IP

Autor: Konrad Lapsz (harrier_at_disgust.wariaci.net)
Data: czw 13 cze 2002 - 17:12:07 CEST

ja proponuje nie instalowac wogule ProFTPd gdyz protokol FTP jest wielce
nei doskonaly jesli chodzi o strone bezpieczenstwa. revelacyjnym
rozwiazaniem jest secure-FTP ktory obslugiwany jest przez ssh2 i openssh.
nie potrzebne sa zadne dodatkowe daemony. polecenia sa identyczne jak w
tradycyjnym FTP np :put czy get a polaczenie otwiera sie poleceniem sftp
<host_servera>. polecam ... jesli chodzi o graficznego klienta to gftp
nowe w sensie z 12 na koncu napewno obsluguje sFTP.
pozdrawiam

sp windziarze moga skorzystac z psftp.exe jak chca sie laczyc i korzystac
z FTP.

Konrad Lapsz / harrier ... Slackware kicks ass!
mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
        harrier_at_astercity.net