Re: Problemik z samba

Autor: Konrad Lapsz (harrier_at_disgust.wariaci.net)
Data: śro 12 cze 2002 - 15:30:09 CEST

no to jasne ale jezli w skrypcie jakims cudem znalazlo sie wywolanie nazwy
tegoz skryptu to polecenie usuchamianai samby zachodzi rekurencyjnie i ro
moze powodowac zapetlanie ... taki mam pomysl ... moze masz racje ze
absurdalny ale tylko glosno mysle :)
pozdrawiam

Konrad Lapsz / harrier ... Slackware kicks ass!
mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
        harrier_at_astercity.net