Re: Neo + SDI

Autor: Mario Computers Łuciuk Mariusz (mario_computers_at_eranet.pl)
Data: nie 09 cze 2002 - 16:44:44 CEST

Nie możesz tego zrobić na ppp1 bo neostrada dostaje aders z dhcp modemu(
oczywiście neostrady )
na www.slackware.com.pl masz opisaną neostradę.
Musisz podziałać z routingiem i np ipchainsem z jakiego addresu mogą
kożystać twoje dzieci ( regułki itp )-również trochę znajdziesz na
slackware.com.pl.

Pozdrawiam :
Łuciuk Mariusz
mario_computers_at_eranet.pl