Odp: Udostempnienie

Autor: Linux255 (linux255_at_go2.pl)
Data: śro 15 maj 2002 - 21:22:10 CEST

Wiec tak ttysnoop Taki bajarek e masz jego console ale jest male ale
to podpinasz pod port 23 -> telnet I on musi sie polaczyc przez niego ..
mozna zrobic ssh i wymusic polaczenie telnet ...
Wiec tak dokladna nazwa programu to ttysnoops
Poszukaj go w goglach compilujesz a pozniej
/etc/inetd.conf
wyremujesz linie co leci telnet #
a pod nią dajesz:
telnet stream tcp nowait root /usr/sbin/tcpd
/usr/sbin/in.telnetd -L /usr/sbin/ttysnoops
Pozdrawiam ..
acha i odpalasz za pomoca komendy ttysnops ttyp0 -> ttyp0 to nazwa
consoli..
i pozniej haslo rotka :) pozdrawiam pa jak by co to meiluj :)
Saba255